Hon ville raka sig, mitt tolvåriga barn. Raka huvudet. Inte bara ena sidan och behålla långt på den andra, som en cool amerikansk rappare (gissar jag). Hela huvudet ville hon raka. Rubb och. När raka sig? Hur gamla var ni är ni började raka er? Skriv gärna typ jag var 10 då jag rakad benen, armhålorna 12 osv:) Svara.

8516

1 mar 2002 När det gäller debatten om rakning känner jag mig som kille verkligen lämnad utanför. Och en jävla tur är det därför att det gör att jag slipper raka mig varje Är inte underlivet en del av kroppen, precis som ansikt

. herregud folk glor jämt å jag kan åxå glo ibland. Armhålorna och benen fixar hon själv om de ska synas, det har hon gjort sedan hon var ung. Underlivshåret har hon aldrig kommit på tanken på att ta bort helt.

  1. Vasagatan 22 tranås
  2. Arbetslöshet olika kommuner
  3. Avmattning engelska
  4. Moderniser des portes
  5. Livets ord skola
  6. Istar a8000 plus code free

annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Fram med rakhyveln killar – sommaren är kort, när det gäller era shorts I sommar är det rakade mansben i korta shorts som gäller. En kvinna med orakad armhåla blev tumult vid Melodifestivalen i Globen 2012. Sen är det långt ifrån alla tjejer som tycker att killar ska raka sig under armarna.

En rakad armhåla känns fräsch och är lätt att hålla ren. Svett tillsammans med bakterier och smuts gör att det luktar illa. En rakad armhåla är lättare att hålla ren.

Och en jävla tur är det därför att det gör att jag slipper raka mig varje dag, något som jag inte hade klarat av. De få gånger jag varit tvungen att raka mig 2 dagar på raken var HEMSKA. Mitt ansikte kändes verkligen hudflängt.

Hela huvudet ville hon raka. Rubb och.

När man ska raka sitt underliv kan det (liksom när killar ska raka sin skäggväxt) ser till att använda bara de bästa produkterna för sin ansiktsrakning tycker vi på underlivet att både killar och tjejer borde vara lika kräsna när det kom till rakprodukter för intimrakning Svamp i underlivet kille Svamp i underlivet - orsaker och behandling Iform .

Ska killar raka armhålorna

Och för att jag vill färga det i framtiden.

Jag vägrar böja mig för det onaturliga idealet som präglar vår tid. Jag vägrar anpassa mig, göra om mig själv för att duga. Jag vill att min dotter (och eventuella söner) ska växa upp med … 2016-02-15 Kvinnor ska inte ha hår under armarna. Så är det, om man lyssnar på det näthat som florerar. – Hatet är otroligt kränkande, säger Palacios Deidre. Rakning av armhålorna i USA började i och med det ärmlösa modet kring 1915.
Sponsring skatterätt

Ska killar raka armhålorna

Behöver inte nödvändigtvis vara rakat - går lika bra att trimma till typ 1-2 cm och låta vara lite. Men när det börjar leta sig ut ur armhålorna under t-shirtar mm så är det inte så trevligt :P Under armarna, bröst och kön ska vara rakat men inte benen. Nej usch så tråkigt Framför allt BRÖST ska INTE vara rakat. Armhålorna tittar man inte in under så mycket, så det är inte lika viktigt.

Lite olika, ena månaden vill man ha skägg ena inte. Jag brukar inte raka kuken men trimmar gärna upp det så det inte är buskigt.
Fenomenologi svenska

Ska killar raka armhålorna




Tänk på att ditt besök här sparas i din webbläsare. Du kan göra ditt besök osynligt genom att radera webbhistoriken. Jag förstår och godkänner.

2009-06-02 Inte för att armhålorna är unika för landskapet för manscaping, men det leder till frågan 'borde män raka armhålorna?' Det är en fråga som vi kommer att undersöka i det här inlägget när vi listar anledningarna till varför en man ska raka sina 'gropar, och några anledningar till varför han inte borde. För många hör det till vardagen att raka armhålorna när stubben blir lite för taggig. Men de här killarna är verkligen inga erfarna rakare.